Nya livet



Haha Ne nu ska jag verkligen inte överdriva här  , men ska försöka banta till Thailand
för efter all julmat å skit man lagt på sig plus alla onyttiga vanor jag haft i snart 2år med
chips på vardagar å godis å skit så har man sakta men säkert lagt på sig en del , och sen
blev de ju en bokning till thailand som inte var direkt planerad och BOM så fick jag bilden
framför mig i en bikini uuusch ingen vacker syn så ska försöka banta haha .

Äta mindra måltider kanske någon shake . INGET GODIS ELLER CHIPS + COCACOLA
iallfall inget förens jag är i thailand , men men magen skriker av ilska för den vill ha mat
men den måste krympa haha så idag har jag typ ätit 2 mackor m räkor 1 knäckebröd med
rostbiff på och druckit massa loka , jag vet, inte bästa dieten med bröd å skit men nu idag
blev det så ! =)

Kommentarer
Postat av: unknowsoldier

just " hello" from team m3gt on bf3 cya

2012-01-04 @ 02:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0