Måndag!



Snacka om att jag mixtrar med hårfärger nu den senaste månaden haha
mamma håller på bli tokig att jag alltid ska färga hemma osv , men först var håret
för mörkt så la i blondt , sen blev de alldeles för blondt så jag la i mörkt i hårbotten
sen blonderade jag hårtopparna mer å grejat och mamma har alltid hjälpt mig så snäll
som hon är =)

Kollade igår natt om lite smink kurser som finns i uddevalla
även frisör/friyr kurser , älskar verkligen sminka och fixa hår
bland de bästa hobbyn en av många rättare sagt hade varit roligt
att gå en riktig kurs men de är ju inte gratis heller ,.. hade velat
hitta ett dockhuvud som man kan öva frisyrer på med det finns
tydligen inte utan man måste gå en frisörskurs för de men men får
se hur jag gör , det får bli nästa år måste jobba ihop pengar först =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0