Life's a bitch cause if it was a slut, it would be easy.

Hello igen !


Jag har precis kollat one tree hill kan verkligen inte fatta att de gör
seriöst en till säsong när allt slutade så bra förra gången de hade ett
perfektslut men nu kommer säsong 9 jippi nja vet ej om jag ska följa det

Blev tydligen ändrat ska jobba 08-18.00 i morgon goa pengar men fan va
trött jag kommer vara , ska antagligen ut eller på hemmafest , känns lite segt
båda verkligen speciellt harrys bara en våning och på hemmafest finns de alltid
någon som man stör sig så sjuk mkt på så man ej kan gå ifrån utan de är samma
folk där , eller någon som börjar grina eller spy , på krogen kan man iallfall gå där
ifrån och inte behöva bry sig de minsta !

blää snart ska jag kolla CSI MAIMI med pappa ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0