Jippi

Shit vilken kväll de blev ute med de vanliga folket kan ju
meddela att det händer alltid något när man är ute med de folket
hahahaha . men kuul hade jag iallfall borde dock tänkt på att jag
ätit så lite hela veckan så skulle inte druckit så mkt som jag gjorde
men men kul hade man , sen var vi på akuten med en av mina kompisar
och blir så SJUKT förbannad hur dåligt bemött man blir ,

Det är ju inte konstigt att undersköterskor / sjuksköterskor har dåligt
ryckte när de är så sjukt otrevliga så jävla tragiskt att många undersköterskor
beter sig så speciellt när man själv är undersköterska man skämms ju förfan

BLÄ säger jag bara !!


Iallafall lyckats gå ner 1,5kg på ca 4dagar å endå äter jag bara mindre
portioner och slutat helt mede cocacolan som varit min största bov , kuul
att se resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0