Hello

Hejhej !!

Det är allt folk som kikar in här på bloggen även om jag inte upptaterat så
mkt det senaste , jobbar nu hela veckan å orken finns bara inte , tyvärr

Men idag så fick jag hem mina piller från gymgrosisten och ska börja använda
dom de ska öka fettförbränningen ingen aning om det kommer funka men självklart
ska man träna till inte gjort det sen förra veckan som jag fick ner 2kg dock har
denna veckan än så länge gått riktigt trögt haha men hoppas med minst 2kg denna
veckan också

Men iallfall ska inte på ett träningspass utan ska köra xbox 360 kinect
skit kul och jobbigt faktiskt att dansa haha , men grymt kul








jaja ,  1 vecka å 2 dagar till THAILAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0