Hej allihopa !

Hej hej !!

Jag har jobbat för fullt på fritids denna veckan och idag fick jag ryck och ville
färga håret hos frisören å det gör jag ALDRIG ni som känner mig vet kanske varför
aldrig någonsin blivit nöjd hos frisören älskar att färga hemma men idag fick de bli
hos frisan och JA de blev bra men att betala 1000kr för blondera topparna på håret
kan man egentligen göra hemma för 100kr ? men det blev bra men kan ej säga att
de är värt pengarna man lägger hos frissan !



här har vi en snabb bild från mobilen när jag satt i bilen , har fortfarande mörkhårbotten så sjukt snyggt
iallfall när man lockarhåret haha ;) men i Thailand kommer de blekas ännu mer så kommer nog vara blond
då men men , nu ska jag iallfall inte färga över de som jag gjorde sist gång jag var såhär ljus haha
blev så nervös brukar ej vara så ljus i huvudet !




Så bjöd Stefan mig på kvarterskrogen så söt som han är vi firar ju 6år på Lördag men vi slår inte till med världens firande utan de tar vi i Thailand det kan ju inte bli en bättre julklapp & 6års present än så , ska bli
underbart <3 



här har jag en bild på mina muffins jag köpte på blomsterlandet eller stefan köpte en utadom till mig
så snäll som han är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0