Crazy people

Varför ska jag ens bry mig om ströda människor man gör allt för
hela jävla tiden i 3 år sen som inte bryr sig ett skit och inte visar
respekt för FEM jävla öre :n !! VARFÖR bryr jag mig om dessa missfoster
och svin som håller på snacka med sina '' fiender''  ? ? ´Dessa personer verkar
ju FAN inte fatta endå`? Varför ska jag ens bry mig ...................

Jävligt irriterad och arg hoppas snart jag inte bryr mig ett skit när man endå inte fått
ett skit på så jävla länge men endå bryr mig av en sjuk anledning ? Bättre själv och STARK
än falska människor ?  Snart står du där helt jävla själv som vanligt men du bryr  dig inte om de
som bryr sig så jag borde inte bry mig mer efter ca 1000 chanser ? ÅÅÅH blir galen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0