Söndag

Vaknade helt död i morse/igår morse , kändes som jag jobbat mer än ett 4timmars
pass igår bara men de är mkt att ta in på ett helt nytt ställe kan knappt något än känns de
som men de kommer väl , var iallfall helt död sov jätte länge vaknade typ 14.20 ? sen åkte
jag och stefan till torp , behöve fixa mitt akvarium lite m växter osv , sen kollade jag
saker till mig själv hittade en del men blev bara ett linne behöver ju egentligen spara


Vill ju så gärna till Thailand men känner att jag inte har RÅD hur jag än gör =(
Älskar ju att shoppa , vill hitta ett par snygga shorts som man kan ha strumpbyxor
under , men men sen blev det att fika med stefans föräldrar på torp å de blev min
frukost 16.00 haha INTE OKEJ ! blev en baugett eller hur de stavas m skaken röra

sedan hem till mig där de blev middag med min söta farmor på besök ,
sen tjötade jag med Sarah på telefon om allt mellan himmel å jord gött
avensjuk på att hon ska till Chile i 3 månader snart BÖG !

färgade även håret ljusare idag !




SEEEEN gick jag stefan å papi på BIO det blev IN TIME
den var riktigt bra faktiskt , =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0