Onsdag !

Idag på morgonen hade jag medicin deligations prov´mellan 13-15:30
Det gick skit bra skulle rätta till 1 sak haha sjuksköterskan sa att de gick
jätte bra en av de som gjort så bra ifrån sig någonsin av vad hon rättat

Man brukar få massa småfel som man ska rätta till jag hade glömt skriva
till en tandkräm som man skulle borsta den boende med och de är ju ingen
som har dött av att missa de ? Värre med medicinerna att missa haha !!

Sen köre Muaz hem mig för han var också med på den kursen !

Efter de åkte jag till Andreas m Stefan och vi fick träffa lilla Joline jätte
söt har tagit massa kort på henne eller några blev de hehe =) kanske blir
något kort här på bloggen men måste fråga andreas å dom först innan jag
lägger upp nått =)

Ikväll

Ska jag träffa Josephine vi ska ut å äta på Höga C vad för mat de nu serverar ?
eller äta någon annan stanns sen ska vi sitta å dricka lite på höga c å prata om
allt mellan himmel å jord hundra år sen vi träffades !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0