Måndag !

Hej ! Godmorgon på er alla , just nu har jag gått upp och ska
snart äta frukost , de blir rätt tidig frukost för att vara mig haha
inte okej !!! Lyssnar på världens goaste låt , den är gammal men
kan lyssna på den tuuusen gånger endå

  – Scott and Dave - Saxo - ( Club Mix ) (HD) ♥
kärlek till den låten !!


Insåg nu när jag vaknade att håret är LITE gulaktigt bestämde mig igår
att kamma i blonderingsmedlet så de skulle bli mkt mer ljusare orkade ej
med slinghatten å de blev ganska bra haha , får väl använda silvershampo
mkt !!

Fått ryck funderar på köpa en ny kamera men har endå två bra en system å
en vatten kamera men vill endå ha en bättre smidigare ,

NU blir de frukost potatisallad å rostbiff t pålägg haha sen
blir de ett nytt avsnitt av Desperate housewives ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0