Giving someone a second chance is like providing someone with another bullet after they missed shooting you the first time

Hej !!!


Jag har inte riktigt hunnit med någonting känner jag just nu
jag håller just nu gå intro på hemtjänsten i herrstad och går min
sista dag i morgon ! Ska jobba direkt på lördag en kort tur 18-22

Känns som jag alltid jobbar haha , de är ju inte feeel fick ut ca 14 tusen¨d
denna månaden ska även på 1700kr på fredag från sjukhuset som glömt
betala UT så hoppas de fortsätter i den riktiningen men handlar ju makalöst mycket
också ! har även fixat bankkort som jag kan beställa massa på internet INTE BRA

Men ska jobba nu på lördag 18-22

Sen i stenungsund mån-tis
sen på herrstad ons-fre
sen fyller min stefan år och jobbar självklart
på hans födelsedag ska kanske försöka ändra de

Fick även tid på JULAFTON 16-22 GOOA pengar säger jag bara !!


I morgon ( Fredag ) ska jag KANSKE ut om jag orkar , annars blire bio med
stefan & papi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0