Freedag

Japp sovit mindre än 6 timmar inatt och jobbar 07.00-14.30
mkt man ska lära sig verkligen hehe , men grymt kul & de är de viktigaste

Blev ingen sömn när jag kom hem utan blev att äta å kolla greys avsnitt
sen köra mamma till Annakarin , där de skulle ha tjej kväll , stefan var så
snäll å åkte med mig ¨å höll mig sällskap , sen skulle jag gått ut


men nästan ingen av de jag brukar gå ut med skulle ut och orkade inte kände
jag riktigt TRÖTT å tog ett glasvin å hela mitt ansikte blev RÖTT å jag kokade
haha kändes inte så bra direkt pappa sa de när han kollade på mig '' men herregud
var röd du blev '' INTE BRA

Blev film med pappa & Stefan smurfarna den var faktiskt bra haha
och en gå godisskåål





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0