Väldigt mycket nu!!

Hej  hej !!

Nu har det varit väldigt mycket i skolan kan jag ju säga
vissa betyg man inte blev nöjd med som jag bannemej ska
överklaga haha , så jävla trött på lärare som inte fattar , speciellt
när man ska byta lärare mitt i kursen som sänker ens betyg LOVE IT

Iallfall varit en jobbig dag , Åkte till steungsund och hade
insulin deligering och det gick jätte bra faktiskt jag var så nervös
verkligen men jag klarade det men såklart GLÖMDE jag pappret som
hon skulle fylla i att jag klarade det haha , TRÖG så pinsamt också ...

Men sen när jag kom ut där ifrån hade jag ett okänt nummer som hade
ringt mig , så kollade röstmeddelanden och då var det en chef från uddevalla
sjukhus som ville ha mig som sommarvikare , så SENT ringde de , tänkte herregud
vad gör jag nu då ?

Så jag ringde och berättade att jag redan tagit ett annat sommarjobb
i steungsund men det var på ca50-60% men det var tydligen inga problem
skulle träffa han nästa vecka haha , kommer ju jobba ihjäl mig !!

Men är såå grymt trött på skolan och är så taggad på börja JOBBA !!
ni förstår verkligen inte !! Så trött och förbannad jag är på skolan nu
kommer nog tvärr göra att jag kanske aldrig mer vänder tbx och börjar
plugga igen .. det gör mig lite rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0