Uddevalla

Ja uddevalla är staden som alla vet allt om alla och vet du inte själv
så vet andra saker om dig , det finns allt mellan himel och jord som folk kan
hitta på alla har ju själva varit där , Är man ihop med någon blir någon avensjuk
och hittar på att personen är otrogen eller att personen gjort nått , det tror jag
under mina 5 år med stefan fick vi höra så mycket skit haha som folk kan hitta på

Sen är det lite roligt att andra tror de vet vilka folk har legat med?
det hör man hela tiden . .  den har varit med den och si och så !!

Nått jag stör mig på är när någon annan klagar på andra som är otrogna
helatiden och skämmer ut sig , När de själva gjort precis likadant eller värre
sånt gör mig riktigt irriterad , då har man ju INGET att säga till om , Då skämmer
man ju ut sig själv !! Snälla tänk på vad ni själva gjort eller gör innan man säger nått


....

Blir lite irriterad när man läser på vissa bloggar och på facebook
och överallt , får lite flipp på sånt ,

------------------
Sen tycker jag det är lite roligt när en av stefans gamla kompisar som inte brytt
sig ett skit om honom efter hans hjärnblödning kommer fram till mig på krogen
och säger till mig '' jag ser vad du gör med den killen '' Då känner man bara såhär
Kommer du och hotar mig med att säga nått till stefan när du enns inte snackat
med han på över 3-4år då kan du fan gå och köra upp fingret  något stanns  asså !!

Snacka om att skämma ut sig , kom och säg nått när du VET något  !
Man får inte enns ha killkompisar , De jag brukar gå ut med är Andreas & Rasmus
i min klass , då måste man tydligen göra nått också ,

Men men allt sånthär kommer hålla på i evigheter i lilla uddevalla !



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig!

2011-05-17 @ 21:15:14
Postat av: nossie

håller med, så typiskt!

2011-05-17 @ 22:11:50
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0