Skolan i morgon , 5 veckor sedan sist

Japp varit på praktik så länge nu så länge sedan jag
varit i skolan och träffat alla människor ! , Inte långt kvar nu till
studenten och allt annat KUL !! Balen är på Fredag också läängtar
verkligen sååå !!

Kollade på hockeyn förut haha synd att sverige tappade ALLT verkligen
det var lite pinsamt !! De hade varit mer okej om de förlorade med 2-3 eller
nått sånt men inte 1-6 haha , de sista målen GAV de bort

MEN man ska vara glad att de ens kom till finalen igentligen !!

meeen nu ska jag försöka sooova , sen har jag fullt upp i morgon
hoppas frisören sätter upp håret så jag får se det inte bara prata om det
men får väl se ...

Kommentarer
Postat av: Nossie

HAHA hockeyn var skitpinsam. Dom gav verkligen upp!

2011-05-16 @ 12:40:21
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0