In handlat
















product view of: Suzanne Sandal




Fick ett härligt mejl från min lärare Maud ! Det blev ett MVG i projektarbetet !
fick bannemej tårar i ögonen haha ! , Ringde och lurade mamma och sa
att jag bara fick VG , mamma - '' Fan de var väl de vi trodde '' =(
Sen sa jag det blev MVG !! haha då blev hon glad , !!

Sen blev det shoppning på torp med stefan ! Han kollade skor till balen
och jag hittade ett par som jag gillade också ! Lagom höjd också !
Tihih Nu snart ska jag iväg till NÄL och jobba kväll !! Hoppas det händer något spännande
Det var rätt spännande igår , kan berätta senare ikväll eller i morgon !



Kommentarer
Postat av: Ebba

Undrar var du köpte dessa skor, Mejla mig?

2011-08-08 @ 23:24:42
Postat av: Issabelle

sv - Jag köpte dem på´Bianco ! Kan mejla när jag har tid '! Hoppas du kikar in här igen !!

2011-08-09 @ 00:26:54
URL: http://issabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0