Jobbat idag igen

Japp idag jobbade jag igen 13.00-16.00  det var helt okej
målade påskteckningar osv haha ;) Snäll jag är som gav det
till barnen haha..

Hade på mig skinjackan idag så GÖTT när solen är framme
och mitt nya linne som ni inte sett än :) + beställt tid hos frissan
det behövs lär jag säga haha LÅNGT och SLITET , blir dock på måndag





Kollade även hur mycket den tatueringen jag skulle göra skulle kosta
Han snubben sa 700-800 kr det tycker jag lät bra , men inte Stefan det
tyckte han lät dyrt !


Kommentarer
Postat av: @ndreas kinlund

du issa du borde lägga upp en bild på mej å nämna mej oftare här blir du en känd bloggare vill ja ju att alla ska se att ja känner dej :P

2011-03-30 @ 18:55:31
Postat av: issa

sv - haha ja det borde jag fan göra någon gång ;)

2011-03-30 @ 23:35:23
URL: http://issabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken studio ska du tatuera dig på? =)

2011-03-31 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0