issa





MÅNDAG !! Japp igår/idag , Gick till skolan som vanligt och hade första
lektionen sedan gick vi till Kari , studievägledaren med vårat projektarbete
och kollade igenom lite =) kändes grymt gött att vi typ är klara !

Men dock var svenskan inställd så vi slutade egentligen efter 10.00 men vi
satt kvar till typ 11,15 och fixade med projektarbetet.

Sedan åkte jag och stefan och köpte subway macka , fyfan vad dyrt det är
asså , helt sjukt egentligen , inte värt pengarna 80kr liksom . . .
men GOTT är det iallfall ,  Åkte hem och soov från14.00-18.00 DET ÄR INTE NORMALT

fattar itne varför jag är så trött , Sedan kom stefan och vi tog massa fräcka närbilder
på sam och nisse och mina ögon osv , har dom på datorn nere , sedan gjorde jag och¨
stefan projektarbetet lite med statestik FYFAN va svårt det va vi satt skit länge och försökte
lösa det ,  TILLSLUT gick det iallfall :) . .

Sen köpte vi päroncider och chocklad :) och kollade big brother
Nu har jag kollat ett klipp av '' OFF THE MAP ''  det är bra men vet inte
riktigt det slår ju inte grey's haha men klart det har precis börjat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0