Denna dag suger

Suttit hela dagen med Rasmus och gjort projektarbetet!! Sjukt mycket som skulle
ändras och vi skriva om allt det , sen fick rasmus skriva sin meterlånga reflektion
han skrev som aldrig förr haha , Sen har vi fixat massor herreguuud mitt huvud typ
dör så mycket vi har hållt på med denna skiten ,

Suttit även hemma och klipp ihop massa eller det jag kan hitta ,
detta börjar gå mig på nerverna som tur är ringde jag rasmus och
lät han forsätta på skiten haha !! ,

SJUKT MIG


. .Även härliga inbrottstjuva på KURVERÖD som gör inbott mitt på
dagen när en tjej varit hemma och sett dom kolla in genom rutan
fyfan va rädd jag hade blivit SHIT asså .. .. sjuka idioter 

ska låsa dörren jämnt nu man tror inte på kurveröd att folk ska
hålla på sno och greja ,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0