fjordfestivalen !

Japp igår var jag ute med gott folk, Började med att jag skulle
träffa matilda nere hos tilda istan kl20.00 men jag var klar ungefär
20.50 så när jag kom till stan ungefär 20.55 ringde jag matilda hundra
gånger men hon svara ej sen när hon svarade hade hon inte blivit klar
än lite ångest stått själv över 15min i stan alla glodde på mig haha

Sen bad jag matilda ringa tilda så hon skulle öppna och de gjorde hon
så jag gick med tilda och hennes kompis jennifer , istan för de skulle
hämta dricka osv , slutade att vi satt ute med där de skulle hämta drickan
och blev kvar där , på en innegård typ .-. sen ser jag helt plötsligt therese gadd
och min pojkväns syster och ett gäng tjejer komma , blev jätte chockad och då
visade de sig att de var grannar haha så träffade massa gott folk i onsdags ..

Sen tjötade vi till typ 00.00 , sen drog vi till stan för att gå till trågårn men då
stötte jag på Andreas och Rasmus och vi tjötade ju i en evighet , sen när jag skulle
till trägårn av någon anledning ringde jag stefan och han sa att klockan var 01.00
då kände jag FAAAAN betalar inte 100kr inträde för 1 TIMME , plus jag var helt
ensam för de andra hade gått iförväg så kände de var dax att dra hemmåt så
stefan fick hämta mig , plus vi fick sällskap av Theres syster för hon skulle också
till kurveröd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0