Vilken jävla dag . . . .

Idag har det varit en riktigt kass dag . .  allt var bra tills
vi kom ut till parkeringen på torp och såg att bilen var borta
Jag och Josephine trodde inte det var sant . . vi stod och tittade
på varandra och bara '' vart är bilen'' ? sen fick jag panik
och trodde vi hade ställt oss någon annan stanns  ..  . .  men ikke

på 40 minuter snodde dom bilen mitt på dagen ute på torp
ingen såg nått eller ringde , snälla människor NÅGON borde
fan sett när någon slår sönder en bil rutan sen går in i den ?

så josephine polisanmälde det och sen åkte vi runt i 1h 30min och
leta i bokenäs . grästorp och lite över allt där många snodda bilar
brukar stå -- -  hittade tyvärr den inte =( =( ..  . ..  ...





+ jag hatar modekungen ni kan slänga er i väggen väntan
på fredag i 3 veckor på en bög jacka som inte verkar existera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0