Onsdag

Ja idag har jag fått min ring som inte var den jag beställade
vet inte vad jag ska göra dock ska jag behålla eller skicka tbx
svår fråga endå dyrt 207kr som jag inte enns beställt eller fick

Fick min lönelapp idag jobbat 2 dagar hos mamma och det blev ca 800kr
tror jag trodde jag inte det skulle bli så mycket ! Behöver varenda krona
nästa månad får jag nog lön över 1000kr eller nått , plus mitt studieidrag
på 1050kr  mycket utgifter med balbiljetter och massa annat till buss och
grejer till studenten ! För mycket utgifter än inkomster haha ;)

Fick även en härligt samtal om jobb förhoppningsvis som jag kommer
kankse få , jobba på helger och lov , behövs men det blir ikke i uddevalla.

Vi får se hur det går , hoppas allt blir bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0