I'm in loove






Börjar bli smått tokig på riktigt , vill verkligen ha denna skönhet och när jag vill ha nått
vill jag ha det direkt haha , alla som känner mig vet det , det är min nackdel jag kan aldrig
vänta jag ska ha det NU typ !! Snackat om att jag vill ha denna i studentpresent men som vanligt
vet man alltid vad man ska få i stortsätt om det är en dator eller nått annat , så jag tycker att

Varför kan man inte köpa mig denna redan nu i feb spelar ju egentligen ingen roll om jag
får den tidigare , så håller på övertala mamma & pappa och stefan plus att jag ska betala
lite själv också när jag fått mitt sommar jobb , så någon får lägga ut lite haha :)

Hoppas Hoppas Hoppas att det blir så <3 hade kunnat leva på den skönheten i säkert 8månader
och varit nöjd och inte tjatat på något mer !!  skulle nog fälla en tår om jag får den också haha <3

Eller om pappa vinner på hästar ikväll mycket pengar då bannemej ska vi köpa
den direkt (A)


man kan ju alltid hoppas eller hur ?

Någon som redan har denna skönhet är den bra ??
skriv gärna en kommentar isånnafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0