ÅRET 2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit grymt , 18år körkort och allt
Bättre än förra året? – Nja , det som varit bättre är ju att man fyllt 18år och har KÖRKORT
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010?
– Första dagen på krogen , Första resan
själv till Ayia napa , KÖRKORTET aldrig varit så glad när jag fick det !!!
Har du flyttat under år 2010? –Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Många
I så fall vilken? –  Dynamite Firework , Only girl in the world ,  Alejandro, Mikrofånkåt + många mer
Har du kysst en främling? – nopp


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Den har varit bra
Har du varit kär? -Yes och är
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja..
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nepp


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nepp
Har någon i din släkt avlidit? –Nepp
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nepp inte iår
Varit i slagsmål? – Nepp inte iår

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Njaa inte vad jag kan minnas
I så fall vad? – -..
Har du skämt ut dig? – Har jag säkert 
Har du ljugit för en vän? – Har jag säkert
Har du varit ute en hel natt? – nja
Har du blivit tagen av polisen? – Nepp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - naj , eller kanske


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Östrabo 1
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nja , jag är nog den som är elak ;)
Hatar du någon på din skola? - hatar är ett starkt ord
Har du gjort något framsteg? – tror jag allt
Haft alla rätt på ett prov? – nja har jag nog haft någon gång

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jaa
Har du förlorat en vän? – Japp ett par st..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – nja
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nepp
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita löngner.
Har du haft en relation med en vän? – ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0