jobbat

Japp idag var jag typ död när jag vaknade inte sovit bra alls
men iallfall gick upp 05.00 , seg som en zombi , och drog på mig
kläder och skulle äta frukost , sedan vid 06.10 så satte jag mig med
mobilen , Tab och skulle ställa in GPS saken som funkade igår men
ikke idag ville den inte funka , fick panik tänkte hur ska jag hitta dit
mörkt ute också , blää ångest men körde iväg och kom fram 06.55

Stället var grymt bra än så länge tror det kommer vara bra där
kändes så , de som bodde där var också skönt dementa men på
ett bra sätt , de kunde skämta osv , roligt !!!

Just nu är jag riktigt trött efter varit uppe länge , så ska sova en stund
sen ska jag äta pizza med mamma vi ska nog dela :) , Sen blir det väl
mys med stefan :)

I morgon har jag lite sovmorgon börjar 07.30 men blir inte så mycket
skillnad ;) , slutar även 14.00 göttmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0