Nagellack + Shopping


bild från google

Idag har jag varit helt död sov jätte länge kände mig kass typ !
Sen vaknade jag vid 3-4 och smsa stefan och vi fick ryck så han skulle
klippa sig hos en frisör som han inte gjort på säkert 4år jag har alltid
rakat honom eller så har hans mamma fixat det ! men nu blev det MKT
snyggare !!


Iallfall vi åkte t viking sedan å fick visa mitt öra för hon som jobbar där och tog
min percing ''conch'' eller va den heter den har svullnat å blött å känns som jag
fått brosk knöl där , men fick lite tips en ny stav och percing salva annars skulle
hon fick de med laser om det inte går över haha ! kändes bättre tänkte hon kommer
säga TA UT DEN på en gång de kommer aldrig läka men de sa hon ikke !!

Köpte parfym å de nagellacket grymt snyggt är de inte målat naglarna på
jag vet inte hur länge ringer de in mig för att jobba får ja fan ha kvar nagellacket
orkar inte ta bort de haha har aldrig nagellack å känner att någon gång
borde jag få unna mig de !

Just nu blonderar jag hårtopparna ännu mer !!



här har ni kort på hur de såg ut innan inte jätte mkt ljusare så lägger i mer blont i hårtopparna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0