Lördag

Hej hej !!

Idag har jag letat igenom hela vårat hus efter kvittot på min nya kamera som jag köpte
för 1 månad sedan min lila om ni minns ? Iallfall hittade det inte och fick mitt damp som
jag brukar få Stefan dampade lite också eftersom jag ALDRIG har koll på något å det är
sant ! Stefan lovade att fixa de utan kvitto och schýsst som jag är tror jag honom inte t 5öre
men när vi väl kom ut dit och visade kameran för killen på elgiganten så blev han fundersam

Linsen på kameran fastnar när man stänger av den och på den vilket som inte är så bra
han trodde jag hade tappat den som de alltid tror eller nått sånt men det har jag inte gjort
men dock utan skydd i väskan men knappast de som gjorde de den måste varit dålig från
början övertalade vi han och de trodde han också så utan problem fick jag en ny istället
så skönt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0