Lill Lördag

Japp jag och Josephine gick ut igår och åt på kvarterskrogen
fyfan va gott de var ! Det borde man göra oftare , Vi tog varsin
Black & White och ett glas vitt vin till , sedan delade vi på en efterätt
sjukt mysigt och de blev endast 287kr var de är inte dyrt alls haha¨

De borde man göra oftare ! Sedan blev de att dra vidare till Höga C och
först när vi var där och gick ner på dansgolvet var de ingendär haha tänkte
jippi , sen köpte vi cider å vin å lite annat skulle dock inte ha med mitt kort
för jag gjorde slut på säkert 600kr på korgen så mkt har jag ALDRIG lagt ´på
massa jävla dricka bara haha så onödigt !! fick dock gratis drinkar av '' chefen och
''bartendern '' haha sen fick jag tyvärr en shott som jag aldrig skulle ha tagit de var
brännmaneten m massa chilli så äcklig så vaknade idag halv 10 och spydde som ett
svin aldrig spytt så mkt haha !! spytt 3 gånger på fyllan gör det ALDRIG nästan
men full å dum så tar man ju shotten endå så får väl skylla mig själv ! =)

Bilder kommer de blev inte så många men några =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0