Fredags



Japp de blev utgång tillslut m Josephine efter många om och men !
Men tillslut blev de att vi drog ut endå vi åkte väl ner 23.20 någon gång
Haha höll på dö när Stefan körde ner oss för de stog en polisbil typ där
josephine bor och när vi körde förbi körde han efter oss å stefan trodde han
var smart å tog en genväg å gasa som fan haha då möter vi en annan polisbil
jag tänkte bara HELVETE haha Men sen slutade de med att vi hämta josephine å
polisen stannade bakom oss å de enda som han ''skulle'' fått böter för var dimljusen
haha å vi trodde de va andra saker på bilen som inte var lagliga shit ponfrit men
stefan löste de utan böter haha !!

Sen tog jag ut pengar så gick vi t höga C en sväng sen drog vi vidare till
Harrys där jag höll på bli nerslagen hamnade mitt emellan vakterna och en kille
som skrek nått om att de var emot blattar å började slåss å där står jag när de
kommer 3 vakter springades å nästan mejde ner mig i kön in t harrys å de har ju
ett sånt jävla järnrör klart stod jag emot de när bråket började så blev puttat mot de
så hela ryggen kändes att de skulle gå av ajaj !!

Men sedan hade jag och Josephine skit kul på Harrys sen drog vi vidare t höga c igen
halv 2 å sen blev de ''efterfest'' på höga c till 3.40 typ kan nog itne kalla de efterfest
direkt haha men men tjötade lite sen åkte vi hem !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0