Fredag !

Hejhej ! Idag har jag jobbat 08-17.00 är helt slut när jag kom hem !
Varit rastvakt i det dåliga vädret även fixat muffins på beställning på
fritids idag





Även fixat frisyren på några töser idag de blev helt galna i min bulle som jag brukar ha


Så det har varit fullt upp idag hehe så när jag kom hem var jag trött så sov å sen
skulle jag och Josephine  bestämma om vi skulle ut eller inte ,  men då ville jag inte ut
för var nyvaken å helt död !! ,Men vid halv 9 bestämde vi oss att dra ut efter handbollen
men nu sitter jag å väntar på Josephine =)

STEFANS bil är sjukt snygg nu också han har stylat den gah






Gillar stefans bil ännu mer nu haha <3


Läänk -->   http://www.garaget.org/?car=252385&image=2581813

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0