Pansarmalar




En av mina Pansarmalar låg död i akvariumet när jag kom hem fyfan va ledsen jag blev haha inte KUUUL
de hade skit fint akvarium och allt de var 3 st så de andra fiskarna inte skulle döda dom , fast de rörde dem
inte på det sättet undrar verkligen vad som hänt den låg på sidan helt still , undra om min katt Nisse skrämt
ihjäl den ? Men de andra två mår bra än så länge , Inga va mina första guldfiskar har dött och inga av mina
Molly fiskar .. hoppas inga fler dööör !!! Hoppas mina Molly yngel växer snabbare också m, har två honor som
är gravida igen haha hoppas de små hinner växa mer innan de andra ynglerna kommer för då kommer de bli
jobbigt i min lilla ''yngelbur''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0