Söndag

Japp har natinella talet i svenska i morgon ! Det känns inte direkt kul
började med det dagen innan som alltid , ska jag göra det i sista sekund
Har suttit jätte länge med skiten och slängt ihop nått det är inte heller SMART

Hade jag varit smart hade jag gjort klar det i måndags och sedan lärt mig talet
utan till , men ikke kommer behöva läsa detta innan till , men bara jag få G i den
skiten så är jag nöjd , får sattsa på de andra ämnena , men känner mig så sjukt stressad

För på Tisdag har vi projekredovisningen och vi har inte enns börjat med att
fixa våran redovisning ? som vanligt kommer det bli DAGEN INNAN . .  orkar inte
med denna skit .. . .

Beställde 2st bikinis nyss från ellos , hade lite rabatt där
får hoppas de passar  .. . läängtar till Turkiet & studenten nu .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0