SOLEN



Japp idag åkte jag till torp med stefan och skulle kolla efter tabletter som hjälper
till att man blir brun när man solar utomlands eller hemma och ville ha Maxosol men
det var tydligen helt slut för många hade köpt det nu när solen kom fram !

Men efter som jag inte får eksem och utslag av solen behövde jag inte Maxosol för
det hjälper mer om man blir solbränd osv , utan hon rekomenderade BETA + !

Vi får se om det hjälper för mig haha , hoppas jag blir JÄTTEBRUN !!

Maxosol = bra för de som har problem med solen bränner sig och blir röd
osv , och med pigmentfläckar skulle det kunna hjälpa pris vet jag inte med tror det var 159kr

Beta + =  bra för de som lätt får färg och inte blir röd i solen ! 139kr














Jag ska äta det nu ett tag innan man åker utomlands och det funkar även
hemma i solen , men man ska äta ett tag innan det ger resultat , så nu kör vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0