Projektredovisning








Japp dagen började väldigt bra försov mig , Vaknade 10.10 och 10.40 skulle vi ses i skolan
och gå igenom redovisningen , men de hade endå lunch 10.30-11.00 så kom efter 11.00
sedan gick jag och rasmus till klassrummet vi skulle vara i.

Vi började med powerpoint men den funkade inte , så man var tvungen att använda datorn
det var riktigt irriterande för vi ville ha bara så man kunde klicka på en apparat men den
var SÖNDER !!

Så vi bad om en trådlös mus men NEJ det gick ju verkligen inte =S sen var det 40minuter kvar
tills vi skulle redovisa , NERVÖST ! Sen flyttde det datorn närmare typ knappt 1 meter till mitten.
HAHA KAOS, så när de gick tog jag och Rasmus det i egna händer ! lyfte fram skiten sen skulle jag
Lyfta den sladden med massa grejer i , POFF sa det så small det till som fan och kom massa gnistor haha

Sen skulle Rasmus kolla då fick han världens stöt haha , och datorn och allt DOG och då hade vi 20min
kvar vi trodde det var fan ett skämt , som tur hittade jag en LÄNGRE sladd och fick koppla om allt haha

Sen när det var 5-10 min kvar så fick vi igång datorn ... och då skulle vi GÅ igenom hela redovisningen
men IKKE , Hann knappt till hälften förens folk började knacka haha .. . . . NERVÖST

Men redovisningen gick bra endå , men tänk hur bra det hade gått om ALLT bara kunde stämma.
BLir så trött på kassa saker i skolan... schysst att ge oss en klassrum där inget funkar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0