Plugga

Hej hej !! Pluggat nu i typ 30min det är fan hemskt så dålig jag är
på att ta tag i mina läxor och skit , det värsta jag vet är när någon
tjatar som brukar alltid bli mamma även om hon menar väl så blir jag
fan tokig , För jag har en dum mekanism som gör att säger någon ,

'' Du måste verkligen börja plugga nu Isabelle ''
då blir jag mer såhär att jag sätter mig inte ner för då känns'
det som den peronen får som den vill och det är skrattretande för
mig , fast det är bara jag själv som får skylla mig själv när jag inte
lämnar in uppgifterna eller får inget gjort ..  BLÄÄÄÄ  iallfall skrivit en A4:a på datorn

buhu..

Måste börja träna också på riktigt och skärpa mig , jag har sakt det
många gånger förut men måste skärpa mig mer än bara 1 vecka ...
usch men ska börja gå ut och gå nu i detta fina väder !!

Kommentarer
Postat av: nossie

En grej jag brukar göra är att bara gå ut och ta en rask promenad i 30-40 minuter med musik i öronen. Musiken gör det skönare! Gör det typ på kvällarna precis när solen börjar gå ner så är det inte för varmt och mycket mysigare :) Det hjälper jättemycket och du får igång förbränningen och sover tusen gånger bättre!

2011-04-25 @ 23:33:41
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0