Ny säng



Japp jag har väldigt länge sovit sjukt dåligt i min säng och haft sjuka mardrömmar nästan helatiden
har pågått fram och tbx i 6månader har fått sova i syrrans säng ibland och ibland sovit så dåligt att jag
inte kunnat gå till skolan utan fått sova ut i pappas säng på dagen skit jobbigt , så nu fick vi nog

och åkte till jysk och kollade ny säng och vi hittade en skit go mjuk NY säng för '' bara '' 1500kr
Trodde det skulle gå på 2-3 tusen - men vi hittade en på rea ,  bilden är inte på¨den sängen men ser ungefär
likadan ut , sovit i den i en natt och redan nu sovit ut bättre

Så ska sova som en prinsessa framöver , men nu ska jag läsa inför natinella prover i morgon
har svenska tal , är alltid bra på prata men när det kommer till få betyg på prata och om ett visst
ämne så äre fan inte lika enkelt alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0