Jobb + Lördag

Japp inatt fick jag ungefär 4timmars sömn men orkade
endå gå upp haha , bra det ! Det var väldigt ljust ute och
det var ritkigt skönt när man ska köra så ''långt''  !

Jobbade 07-12.00 Körde inte lagligt hem haha sen
var det en volvo som låg efter mig säkert 30 minuter
körde jag om någon körde den om mig , jätte skumt tänkte
fan detta är polisen snart sätter han på blå ljuset , låg liksom i
150-160km/h kände fan nu ryker körkortet haha , men sen
svängde jag in mot torp och då körde bilen mot torp och jag
mot stan , fyfan då var jag nervös haha ,

Sen vid rödljusen stog det en mörkblåsaab framför mig
och ville '' reca och körde som fan iväg efter rondellen vid torp mot stan
sen körde jag i typ 90 och så fick han rött haha så tänkte nu FAN ska jagv
visa han hur man kör haha XD , Så drog vi båda på som FAN innan OK Q8 rondellen
jag låg fan i 120km/h på 70 även och han låg garanterat i 150-160km/h fan vad
han drog iväg , så jag bromsade , tänker inte köra så jävla fort där ,

Sen kom jag ikapp han endå haha vid kurverödsleden !!

Blev trotts allt ägd endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0