Ja du vart ska man börja ?

Torsdag- jag skulle hämta andreas för vi skulle till skolan och ha
redovisning i svenskan eller tal, då kommer jag ut vid sjukhuset och ska svänga ner till stan hållet
då står det en bil stilla och tror rödljuset är för det hållet så vi väntar sen säger andreas "Men tuta förfan "
jag tutar för första gången sen jag fått körkortet och är stolt haha.
Ser personen i bilen hoppa till av skräck och får nästan kärringstopp och hoppar ut i vägen
Sen när jag kör förbi sitter det en
jätte söt gammal gubbe och skakar i bilen som ett asplöv , började nästan gråta så taskig jag kände mig :'( Usch

Fredag - på kvällen när jag skulle köpa mat till mig och pappa
så ringer ett konstigt nummer till mig men svarar endå vet inte varför , då är det en gubbe som pratar med mig och
säger att jag ska ringa och och skit , jag säger flera gånger Du har ringt feel ,
men han fattar inte och ber mig ringa upp för han inte har pengar. . Sen tänker jag någon som driver första April ju , så säger visst jag ringer upp och lägger på
men ringer inte upp

Lördag- ringer mobilen igen med samma jävla nummer svarar inte utan låter den vara
får ett röstmeddelan, där han håller på hota mig och att jag skrivit nått melj till
han 2feb skit läskigt låter mamma och pappa lyssna på den och de undrar också
vad han håller på med helt sjukt vi får se om han hotar mig mer
då får jag fan gå till polisen skit läskigt , varför ska detta hända mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0