Sjukhuset Mäva 2

Idag har jag varit och praktiserat på mäva 2 från 6.45-15.00
För tidigt för mig att gå upp jag är verkligen ingen morgon människa
det vet alla som känner mig haha . .  kan sova bort heldagen om jag
skulle få det !! =)


Idag har jag och elenor flummat bort halva dagen det fanns nästan
inget att göra på praktiken det  var så lugnt på avdelningen så tog blodtrycket
hade 133/86 tror jag kändes inte alls bra haha ?

men vi har sett ultraljud på hjärtat med en kass maskin
ursäkta men doktorn sa det själv att den var inge bra men vi såg endå hjärtklaffarna och
massa coolt men det var allt svårt :P Sedan har vi varit på Röntgen sett en  hjärnröntgen och
en axelröntgen spännande i morgon blir det antagligen en sväng dit igen=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0