Ishalt

Igår när jag körde till skolan var det ritkigt halt ute
i svängarna och korsningarna , Kör även våran äldre
bil som sakta men säkert rullar på ,

Parkerade vid skolan grusplan och efter skolan skulle jag köra
hem , men när jag backar ut på grusplanen och lägger i D - Drive
så bara slirar bilen , höll på dö trodde inte det var sant haha ,
stod säkert 4-5 personer och stirrade på mig på parkeringen ingen hjälpte
till (Y) tummen upp , så fick lägga i backen och backa en bit sen lägga i
drive , men stod bara och slirade , gasade som en idiot så alla dubbar
flögsäkert av däcken ,  men sen fick Josephine backa ut långt ner på
parkeringen och ta fart upp ,

Jag stod nästan vid en snöhög och skulle backa haha måste sett roltigt ut
men fick backa skit långt bak och sen gasa utav H*lvete , sen kom jag Loss


Men idag när jag skulle stå vid rödljus vid korsningen vid bron
tänkte jag att jag ställer mig inte där det lutar för då kommer jag
aldrig upp , stod längre ner där det var plant , fick grön gasar försiktigt
men spinner som f*n , så fick gasa å gunga och gasa tills jag kom loss
och då gled jag nästan över på fel sidabron , känns inte bra detta väglager

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0