Egypten Pyramiderna


Vi alla har olika planer och mål i våra liv , vissa är mer viktigare än andra
Alla har inte tillgång till alla sina mål!, Nått våran familj verkligen gillar och
kan är att resa mycket ! , Vi har varit på massa ställen i europa , Asien ,och
tillochmed varit i Afrika ,  Alla har inte möjlighet till det , jag är väldigt glad att
jag och min familj har fått vara på de platser vi fått vara och att vi faktiskt har
tillgång till det.


EGYPTEN 2010

1.


2.

3.


4.


5.


6.


7.

8.


9.


10.


11.


1- Mamma , Sofie & Jag i Kario vid pyramiderna
2- Sofie , vacker bild men har dock inte frågat om lov om jag får använda den för Sofie.

3- Sofie & Jag efter vi varit inne i en av pyramiderna jag höll på dö , så trångt har inte fobi
förens det blir varmt och gudien lovade att det skulle vara svalt och shönt men det var ca 50grader fick panik
den syns haha

4- Pyramiden och pappa vi försöker få en cool bild
5 -Pappa står vid den kända sfinxen
6 -sfinxen
7- Jag klappar pyramiden
8 - Pappa och pyramiden
9 - Jag och pyramiden
10 - Nilen
11 - Båten vi åt på som låg i Nilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0