Onsdag !

Jag är lite sen med att blogga men ska berätta hur min dag varit¨

Började med att jag gick upp kvart över 6 och åt frukost sen åkte jag
till stenungsund för att jobba , 07:30-13.30 det var ett gott arbetspass
sedan åkte jag hem och var trött sov från 3 till halv 5 och då åkte vi
direkt t friskis & svettis på spinning och de var ett bra tag sedan men
det gick bra satt inte ner så mkt alls som jag trodde jag skulle göra men
jobbigt var det , haha har gått ner ca 1kg på 3 dagar nu blä vill gå ner mer

och OJ vilken pina det är min mage kurrar just nu av hunger men IKKe
det får bli att äta i morgon bitti , undra om jag kommer klara detta tills
Thailands resan ? vilken pina haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0