Resor

Orchid Kathu Heights  Millennium Resort

Kollar lite Resor till Thailand som jag och stefan förhoppningsvis ska åka till någon gång i
Januari/Februari , men jag måste seriöst hålla i mina pengar nu å sluta små handla är typ
bäst i världen på det !! Plus att jag har varit så LAT å inte jobbat mkt alls i November känns
de som och nu i december måste jag rycka upp mig å jobba ! I morgon blir det ett pytte pass
för jag är så lat på mammas jobb 08-10 haha , sen Tisdag blir det 08-17.00 sen prov på
Onsdag i medicin delegering 13-15.30 Måste även ringa i morgon å fixa så jag får betalt för
min NATT som jag jobbade i helgen eftersom de blev en del ändringar där ! =)


=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0