Onsdag

Japp idag är de onsdag och jag vaknade upp runt 12.00
kände mig inte direkt pigg helt seg å febrig men ska jobba idag
och får väl försöka bita ihop de kanske blir bättre , inte de värsta
passet utan 16-22.00  DOCK nervös för jag har knappt lärt mig 30% av
allt som ska kunnas har inte träffat alla som bor ute eller inne på boendet
utan bara träffat några få , Något som är skit jobbigt är att jag har
ingen deligation i Uddevalla kommun utan har ju i Stenungsund så
måste ju göra om provet här i uddevalla , lite jobbigt speciellt när man
ska jobba å inte får ge mediciner för de flesta man ska till ska ju ha de !


men men vi får hoppas de går bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0