Måndag

Hej !!

Blev att köpa en kamera
Canon SX220 HS

Sååg när vi var på släktkalas att Kine hade en sådan och den var riktigt bra å ta kort med
osv , och min vatten kamera är ju grym vatten kamera i vatten under vatten å på stranden
men inte ANNARS , något jag märkte på BALEN när Jag , Stefan , Jonatan , Alexandra tog massa
fina kort vid solnedgången på gustavsberg vid bryggan , jätte fina bilder men sen när jag la in
de på datorn höll jag på börja grina mer än hälften av ALLA kort jag tagit på balen var jätte suddiga
dålig skärpa osv , svin tråkigt så nu blev de en ny ikke vatten kamera så jag får ha med mig båda på
semstern en i vattnet å en på land haha ;)





några prov bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0