Hello ja !!

Idag är jag ledig och jag har sovit som en stock haha
vaknade 13-14 någon gång la mig sent som vanligt !!

Idag har jag varit på torp en sväng m papi !





Ja jag blonderade mitt hår i förrgår och då blev de GULT såklart och fick sån paniik !!
Så fick åka å köpa nyhårfärg tänkte nästan färga över de ! Men istället gick jag till bellbox då
fick jag ett tips om att köpa Igora hårfärg ,där väljer frisören ut vad som behövs för mitt hår
och jag ville bara få bort de ''gula'' i håret så då väljde hon en ''silverblondfärg '' och en varmare
blond färg som man blandar själv hemma då tar man tex 15ml från ena tuben och 15ml från den andra
och så blandar man som vanligt å så lägger i huvudet !!

Det blev MKT bättre men är lite gul fortfrande sen är jag inte VAN med att vara så jälka ljus i huvudet
haha men ska göra detta en gång till för att få full effekt men jag köpte idag MOOD brun hårfärg måste
lägga några mörkare slingor kan inte ha så ljust än haha !! men får se mitt hår mår inte
så bra just nu =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0