Fredag/Lördag

JApp igår blev de en nykter utgång efter jobbet haha nästan roligare
att vara nykter så se fulla människor haha shiit så mkt bråk de va på
harrys igår också tur att jag är vakternas favorit som spanar haha !!!

Ne men tex en brud 92/93 som va råpackad å hångla med 3 gillar på
30 min tror jag ? hmm vad är grejen liksom haha , BLÄ plus Alexandra
som stod å dansa med jonatan helt galet då kommer de en kille som står
å blir typ kåt på detta å börjar prata med alexandra å försökte få henne
dansa med honom å massa skit haha roligaste på länge !!  OJOJ detta var
bara yttepyttelite av allt som hände på harrys !


LÖRDAG - skulle jobba 12-21.30 men blev ändrat lite akut så fick jobba natt
istället 21:30-07.00 så fick åka hem halv 3 ungefär så ska sova nu sen försöka
hålla mig vaken hela natten haha borde inte vara några problem för nattugglan
Isabelle !


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina "Got my lipstick on" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-26 @ 15:45:23
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0