MODEKUNGEN :@

Ursäkta men måste tyvärr klaga igen håller seriöst på bli TOKIG
de är den värsta långsamste hemsida jag varit med om , hur lång
tid kan det ta att skicka en jävla jacka ??? seriöst ,

NELLY.COM tar
det max 2 dagar att få det fu beställer Från modekungen har jag väntat
exakt 3veckor och dom har inte ens skickat jackan till mig . .  aldrig klagat
så mycket på något förut ,

säger bara det modekungen : Hoppas fan jackan passar
när den kommer !! ELLER om jackan enns finns ? känns som
den inte existerar !!





Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla det står till och med på ett mejl man får när man har beställt kläderna på modekungen att det kan uppemot 4 - 5 veckor beroende på hur deras lagerstatus..... läs mejlen

2011-01-18 @ 23:44:17
Postat av: Issa

det står 2-3 VECKOR inte 4-5 veckor haha !!

jag läser mejlen och är jävligt trött på deras sida och hur slöa och dåliga dom är på svara på mejl !! Jag gör väl som jag vill eller ? plus att mer som klagar på deras leverans , . . .

2011-01-19 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0