Balklänning



Idag var jag och kollade balklänningar hittade massor olika en mörklila
som jag verkligen gillade men blev lite mycket med den , =/ och den kostrade
3800kr , Sen hittade jag en som ser ''nästan'' ut som på den på bilden
var så dum och glömde fråga den hemsidan hon visade klänningen på ,

Den satt fint men fanns inte i min storlek så hon skulle beställa in , men ville
ha i mörklila och det gick inte att se på hemsidan om den fanns i det , men hon
skulle beställa och skulle vi se om den blev rätt färg i verkligheten ,

Ska dit även i morgon med stefan hoppas jag så jag får se hur jag blir
i klänningen så jag inte blir mycket ''större'' inte snyggt och ha en skit
fluffig klänning så killen nästan inte syns haha , plus att Stefan är 3-4cm
längre än mig och hans hållning är inte så bra haha förlåt Stefan <3 ,

Så jag vill inte se länge eller större ut än honom inte så stiligt ,


Kommentarer
Postat av: Stefan

Min hållning är perfekt =)

2011-02-09 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0