Söndag !

Helt död idag haha och träningsvärk i vaderna sen allt dansande
Syrran utmanade mig idag igen på att dansa haha fan bästa köptet
på länge alltså sjukt kul , bra träning man rör hela kroppen verkligen !

Nu har jag duschat och värker i varje kroppsdel haha länge sedan man tränade
så mkt ! Gått på spinning någon gång men kommer aldrig igång m tränignen helt
jobbar helatiden eller är för LAT !

Ska iallfall jobba på fritids mån-fre ska bli kuul =) Pengar behövs speciellt
jag som tänkt tvinga m mig Stefan till Thailand då gäller de att jag sparar
en del också ! haha Blir inga julklappar iår tror jag har ej råd måste spara
pengarna !



Trött på folk ibland alltså , varför ska man enns försöka när man inte får någon respons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0